Vračilo blaga in reklamacije


Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v spletni trgovini?

Izdelke lahko vrnete v roku 14 dni od prejema naročila, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. 

Izdelke vrnete v originalni embalaži, nerabljene, nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta.

Naslov za vračila:
FREELIFE, Andrej Zupan s.p.
Sajovčevo naselje 38
4208 Šenčur

Ob vračilu k pošiljki priložite pravilno izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga lahko natisnete s klikom za spodnji gumb:

Obrazec za vračilo

Kot datum vračila velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.

Strošek vračila blaga nosi kupec. Prav tako se v primeru vračila znesek vrnjene kupnine kupcu zmanjša za strošek poštnine ob nakupu v kolikor je bila le-ta zaračunana (v primeru nakupa kjer znesek ne dosega 40€).

Prejetega izdelka kupec ne sme neovirano uporabljati do vračila, saj v takem primeru vračilo brez omejitev ni možno. Uporabnik sme ob prejetju izdelka opraviti ogled in preizkus (pomerjanje) prejetega izdelka v smislu, ki je nujen za ugotovitev stanja narave, funkcionalnosti in velikosti izdelka na način kot je to sicer v praksi pri trgovinskih nakupih.

V primeru, ko je vrnjeno blago v skladu z opisanimi pogoji, FreeLife kupcu vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjene pošiljke, pri čemer si FreeLife pridržuje pravico, da zadrži vračilo kupnine do fizičnega prevzema in pregleda vrnjenega blaga. FreeLife bo prejeta plačila uporabniku vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je prejel, pod pogojem, da ob tem FreeLife ne bo imel nobenih dodatnih stroškov.

Če na blagu pride do poškodbe, je kupec opravičen do zakonsko določenih garancijskih zahtevkov v skladu s slovenskim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec, ki uveljavlja reklamacijo ali stvarno napako in ki je FreeLife pravilno obvestil o napaki na dostavljenem blagu, ima pravico od FreeLife zahtevati, da napako odpravi ali da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali da mu povrne plačani znesek.

V primeru težav kupec stopi v kontakt z FreeLife in odda pritožbo oziroma reklamacijski zahtevek v pisni obliki po elektronki pošti [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina FreeLife spoštuje veljavno zakonodajo Republike Slovenije o varstvu potrošnikov in vse zahtevke rešuje ažurno in skladno z zakonodajo.

newsletter