Pogoji poslovanja

Naziv podjetja, ki upravlja s spletno trgovino: FreeLife - Andrej Zupan s.p., Sajovčevo naselje 38, 4208 Šenčur matična številka 8037779000, davčna številka SI20570422.

Naslov za vračilo blaga, skladišče:  FreeLife - Andrej Zupan s.p., Sajovčevo naselje 38, 4208 Šenčur

KONTAKT: [email protected]

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine FreeLife (v nadaljnem besedilu ,,FreeLife”) so predmet zakonodaje Republike Slovenije in se nanašajo na vse ponudbe, storitve in dobave med uporabnikom in spletno trgovino FreeLife ter so sestavljeni v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Tukaj opisani pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike spletne trgovine FreeLife. Z vstopom v spletno trgovino FreeLife uporabnik potrjuje, da je s splošnimi pogoji seznanjen in da z njimi soglaša. Nakup brez soglašanja s splošnimi pogoji ni možen.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine FreeLife saj so le-ti zavezujoči tako za nas kot ponudnika storitev kot tudi za vas kot uporabnika.

Vsak uporabnik se prijavi in uporablja spletno stran FreeLife na lastno odgovornost. Storitve spletne trgovine lahko koristite kot registriran uporabnik.  Ob registraciji v spletno trgovino pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter geslo. Ob registraciji uporabnik spletni trgovini FreeLife posreduje naslednje osebne podatke: ime in priimek,  naslov e-pošte (uporabniško ime), telefonska številko in naslov za dostavo. Z registracijo vsi uporabniki starejši od 16 let pridobite pravico do nakupa. Storitve spletne trgovine FreeLife so namenjene izključno fizičnim osebam, prodaja oziroma nakup s strani podjetij in podjetnikov ni možen. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi v svoj račun, si ogleda zgodovino ter status svojih nakupov. Uporabnik v svojem računu tudi lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke ter ponastavi geslo. Uporabnik ima prav tako pravico do izbrisa osebnih podatkov. Z brisanjem uporabniškega računa se bodo na zahtevo uporabnika izbrisali tudi vsi osebni podatki uporabnika in njegova pretekla naročila (skladno z GDPR).  Za ukinitev računa ter izbris podatkov nas prosim kontaktirajte na elektronski naslov [email protected].

Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov vendar smo vas obenem dolžni obvestiti, da se blago prodaja v količinah, ki so tudi sicer normalne oziroma običajne pri trgovinskih nakupih. Kupoprodajna pogodba med trgovino FreeLife in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik odda naročilo in ko s strani FreeLife prejme potrditev o opravljenem nakupu preko elektronskega sporočila. V kolikor potrditve naročila po elektronski pošti ne prejmete nas o tem prosimo  obvestite na naš elektronski naslov [email protected] saj v takšnem primeru obstaja možnost, da vašega naročila nismo prejeli in da pogodba o nakupu ni bila sklenjena. Možno je tudi, da vaše naročilo količinsko bistveno odstopa oziroma presega normalne trgovinske nakupe in želimo pred potrditvijo naročila preveriti točnost samega naročila predvsem v izogib nepotrebnim stroškom tako na strani uporabnika kot tudi na strani FreeLife.

Spletna trgovina FreeLife uporablja sodoben elektronski plačilni sistem Saferpay, ki omogoča, da plačujete s karticami Maestro, MasterCard in Visa. Plačilo lahko izvedete tudi s plačilom po predračunu, kjer je potrebno izvesti plačilo znotraj veljavnosti le-tega, drugače se naročilo stornira. 

Vse cene v spletni trgovini Freelife so izražene v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednosti). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrditvi naročila.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS. Uporabnik krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 40 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja brezplačni. Strošek dostave je 4,50 € (ta znesek že vključuje DDV) in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli po elektronski pošti kot tudi na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenim blagom. Naročila v FreeLife lahko oddate vsak dan od 00:00 do 24:00. Vsa naročila bodo odpremljena po pošti najkasneje v 14-ih delovnih dneh po prejetju naročila.

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem uporabniku ni treba navesti razloga za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe uporabnik prejeto blago vrne po pošti na naslov skladišča ponudnika: FreeLife - Andrej Zupan s.p., Sajovčevo naselje 38, 4208 Šenčur.

V primeru odstopa od pogodbe strošek vračila blaga bremeni uporabnika. Prav tako se v primeru odstopa od pogodbe znesek vrnjene kupnine uporabniku zmanjša za strošek poštnine ob nakupu v kolikor je bila le-ta zaračunana.

Uporabnik je dolžan vrniti blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, mora uporabnik vrniti vse kose kompleta.

Prejetega izdelka uporabnik ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj v takem primeru vračilo brez omejitev ni možno. Uporabnik sme ob prejetju izdelka opraviti ogled in preizkus (pomerjanje) prejetega izdelka v smislu, ki je nujen za ugotovitev stanja narave, funkcionalnosti in velikosti izdelka na način kot je to sicer v praksi pri trgovinskih nakupih.

V primeru, ko je vrnjeno blago v skladu z opisanimi pogoji, FreeLife uporabniku vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si FreeLife pridržuje pravico, da zadrži vračilo kupnine do fizičnega prevzema in pregleda vrnjenega blaga.

FreeLife bo prejeta plačila uporabniku vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je prejel, pod pogojem, da ob tem FreeLife ne bo imel nobenih dodatnih stroškov. Razpoložljive plačilne metode za vračilo kupnine so naslednje: nakazilo na trr (ob plačilu po predračunu in plačila po povzetju), plačilo s kreditno kartico Mastercard ali kartico Visa.

Če na blagu pride do poškodbe, je uporabnik opravičen do zakonsko določenih garancijskih zahtevkov v skladu s slovenskim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Uporabnik, ki uveljavlja reklamacijo ali stvarno napako in ki je FreeLife pravilno obvestil o napaki na dostavljenem blagu, ima pravico od FreeLife zahtevati, da le-ta napako odpravi ali da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali da mu FreeLife vrne plačani znesek.

V primeru težav uporabnik stopi v kontakt z FreeLife in odda pritožbo oziroma reklamacijski zahtevek v pisni obliki po elektronki pošti [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina FreeLife spoštuje veljavno zakonodajo Republike Slovenije o varstvu potrošnikov in vse zahtevke rešuje ažurno in skladno z zakonodajo.

Spletna trgovina FreeLife se zavezuje, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.  Vsi osebni podatki bodo obravnavani v skladu s predpisi in zakoni, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini FreeLife je mogoča samo na ozemlju Republike Slovenije.