Naročila in dostava

Kako naročim izdelek?

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo, velikost in ostale ponujene možnosti izdelka ter ga s klikom na gumb dodate v košarico. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov vendar smo vas obenem dolžni obvestiti, da se blago prodaja v omejenih količinah, ki se tudi sicer štejejo kot normalne pri trgovinskih nakupih. S klikom na košarico se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku-om lahko spremenite količino, ga oz. jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek. 

Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnete gumb za naslednji korak in na naslednjem koraku izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s  klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino FreeLife in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko uporabnik odda naročilo in ko s strani FreeLife kot kupec prejmete potrditev o opravljenem nakupu preko elektronskega sporočila. V kolikor potrditve naročila po elektronski pošti ne prejmete, nas o tem prosimo obvestite na naš elektronski naslov [email protected], saj v takšnem primeru obstaja možnost, da vašega naročila nismo prejeli in s tem pogodba o nakupu ni bila sklenjena. Možno je tudi, da vaše naročilo količinsko bistveno odstopa oziroma presega normalne trgovinske nakupe in želimo pred potrditvijo naročila preveriti točnost samega naročila predvsem v izogib nepotrebnim stroškom tako na strani uporabnika kot tudi na strani FreeLife.


Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?

Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. Nakup lahko opravite kot gost, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Seveda pa storitve spletne trgovine lahko koristite tudi kot registriran uporabnik. Vsak uporabnik se prijavi in uporablja spletno stran FreeLife na lastno odgovornost. Ob registraciji v spletno trgovino pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter geslo. Ob registraciji uporabnik spletni trgovini FreeLife posreduje naslednje osebne podatke: ime in priimek, naslov e-pošte (uporabniško ime), telefonska številko in naslov za dostavo. Z registracijo vsi uporabniki starejši od 16 let pridobite pravico do nakupa. Storitve spletne trgovine FreeLife so namenjene izključno fizičnim osebam, prodaja oziroma nakup s strani podjetij in podjetnikov ni možen. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi v svoj račun, si ogleda zgodovino ter status svojih nakupov. Uporabnik v svojem računu tudi lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke ter ponastavi geslo. Uporabnik ima prav tako pravico do izbrisa osebnih podatkov. Z brisanjem uporabniškega računa se bodo na zahtevo uporabnika izbrisali tudi vsi osebni podatki uporabnika in njegova pretekla naročila (skladno z GDPR). Za ukinitev računa ter izbris podatkov nas prosim kontaktirajte na elektronski naslov [email protected].


Kaj pomeni, če piše, da izdelka ni na zalogi?

To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. V kolikor izdelka ne bo možno dobaviti, bo ta umaknjen iz ponudbe spletne trgovine. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal.


Kako vem, ali je naročilo potrjeno?

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal ''nezaželena pošta'' ali »promocije«, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, usmeri sporočilo.  V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na [email protected].


Kako preklicati naročilo?

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na [email protected], nato bomo izpeljali postopek preklic naročila.


Ali lahko spremenim naslov dostave po tem, ko sem že oddal naročilo?

Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami več ne morete spreminjati, zato nas v tem primeru prosim kontaktirajte po elektronski pošti [email protected].


Ali je dostava mogoča samo v Sloveniji?

Da, dostava naročenega blaga v spletni trgovini FreeLife je mogoča samo na ozemlju Republike Slovenije.


Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave za naročila v vrednosti do 40,00 EUR je 4,50 EUR (Pošta Slovenije ali GLS). Uporabnik krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 40,00 EUR, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja brezplačni. Strošek dostave je 4,50 EUR (ta znesek že vključuje DDV) in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli po elektronski pošti kot tudi na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenim blagom. Naročila v FreeLife lahko oddate vsak dan od 00:00 do 24:00. Vsa naročila bodo odpremljena po Pošti Slovenija ali preko sistema GLSnajkasneje v treh delovnih dneh po prejetju naročila.


Kakšen je običajen rok dostave?

Običajen rok dostave je 3-14 delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti). Zaradi povečanega obsega naročil ali v času izrednih razmer, se lahko rok dostave tudi nekoliko podaljša. Rok začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila.


Kako lahko vrnem naročene izdelke?

V primeru odstopa od pogodbe strošek vračila blaga bremeni uporabnika. Prav tako se v primeru odstopa od pogodbe znesek vrnjene kupnine uporabniku zmanjša za strošek poštnine ob nakupu v kolikor je bila le-ta zaračunana (v primeru nakupa kjer znesek ne dosega 40€).

Uporabnik je dolžan vrniti blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, mora uporabnik vrniti vse kose kompleta.

Prejetega izdelka uporabnik ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj v takem primeru vračilo brez omejitev ni možno. Uporabnik sme ob prejetju izdelka opraviti ogled in preizkus (pomerjanje) prejetega izdelka v smislu, ki je nujen za ugotovitev stanja narave, funkcionalnosti in velikosti izdelka na način kot je to sicer v praksi pri trgovinskih nakupih.

V primeru, ko je vrnjeno blago v skladu z opisanimi pogoji, spletna trgovina FreeLife uporabniku vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si FreeLife pridržuje pravico, da zadrži vračilo kupnine do fizičnega prevzema in pregleda vrnjenega blaga.

FreeLife bo prejeta plačila uporabniku vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je prejel, pod pogojem, da ob tem FreeLife ne bo imel nobenih dodatnih stroškov.

newsletter